Van lustrum tot lustrum – Jaartrui release

ReportID | March 4, 2018

We zijn al over de helft van het jaar, en het was dus ook hoog tijd voor een nieuwe jaartrui. Iedereen was natuurlijk heel benieuwd naar de trui, en omdat het ook nog lustrumjaar is, waren er hoge verwachtingen.  Deze week werd ID Kafee dus ook goed bezocht, er hing een gezellige en veelbelovende sfeer. De Eerstejaarscomissie had de truien van voorgaande jaren opgezocht, een passende versiering voor ID Kafee tijdens de onthulling. Ook hadden ze een filmpje gemaakt, dit maakte de avond natuurlijk alleen maar leuker.

Na de onthulling kon de trui worden bewonderd. In tegenstelling tot voorgaande jaren, zat er een grote afbeelding op de achterkant (en er zaten geen spelfouten op). Het is zeker een creatieve en IO-waardige trui. Ze gingen dan ook als zoete broodjes over de toonbank van ID Kafee en waren dezelfde avond al uitverkocht. Voor de laatkomers komt er misschien zelfs een nabestelling!

Ben je nog benieuwd naar de truien van voorgaande jaren? We hebben de truien van het vorige tot en met dit Lustrum voor jullie opgezocht!