logo-mark

Kennismaking met Report-i.d 17/18

ReportID | December 5, 2017

Lieve i.d-Leden,

wij zijn de Report-i.d commissie van 17/18 en zullen ons dit jaar bezighouden met het maken van het lustrumjaarboek, maar natuurlijk ook met het plaatsen van artikelen op deze blog. Tijdens presentatiemoment 2 hebben jullie al kennis met ons kunnen maken, wij hebben hier ons thema en onze visie gepresenteerd. In dit artikel staat wat wij hebben verteld nog even op een rijtje!

Thema

Wij hebben dit jaar de eer om het lustrumjaarboek te maken. Wij willen in dit boek het lustrumjaar vereeuwigen, maar natuurlijk ook de afgelopen vijf jaar in kaart brengen. Het lustrum betekent de afsluiting van de afgelopen vijf jaar op onze Studievereniging i.d maar ook het begin van vijf nieuwe jaren. Er verandert een hoop dit jaar, i.d krijgt een nieuwe huisstijl en het plein van de faculteit wordt verbouwd. Ook is Kafee afgelopen jaar compleet vernieuwd. Alles is of wordt anders en daarom gaan wij een jaarboek maken met het thema: Upside Down!

Visie

Report-i.d 16/17 had al het doel om de zichtbaarheid van deze commissie te verbeteren. Wij willen hier graag mee verder gaan. Door de lay-out van de blog en het jaarboek overeen te laten komen willen wij meer herkenbaarheid creëren voor de bezigheden van Report-i.d. De lay-out die deze blogpost heeft zal dan ook elke blogpost terugkeren. Hierdoor zal het duidelijker worden dat Report-i.d ook verantwoordelijk is voor de blog en dat wij het hele jaar bezig zijn om een fantastisch jaarboek te maken.

In het jaarboek en op de blog willen wij terugblikken op de afgelopen vijf jaar en vooruit kijken naar de komende vijf jaar. Wij hopen jullie bij veel i.d-Activiteiten te zien en natuurlijk bij onze jaarboek release volgend jaar november!

Groetjes,

Report-i.d 17/18