Exid Y: Berlijn

ReportID | May 26, 2016

Infographic Exid Y Berlijn:goede versie

In het weekend van 28 april was het zover 40 i.d leden verzamelde zich voor Exid Y richting Berlijn. Na een busreis van acht uur kwamen we ´s morgens vroeg aan. De dag werd begonnen met een stadswandeling langs veel bekende plekken van Berlijn zoals het Sony center en het gedenk monument voor de Holocaust en de Brandenburgerpoort. In de middag stond een bezoek aan start up Panono op de planning. Dit bedrijf maakt een werpbare panorama camera, die toch niet zo werpbaar is… Hier werd ons gevraagd een gebruikers onderzoek van de bal en de app te doen en we kregen een rondleiding door het bedrijf.

In de pauze zijn we naar buiten gegaan om een groepsfoto te maken. Deze is hier te zien https://www.panono.com/p/GG8MDQnLdnC8. Tip bekijk hem op je mobiel dat is veel leuker!

De zaterdag begon met een bezoek aan het techniek museum waar een grote collectie treinen en vliegtuigen te vinden is. Vervolgens was de middag vrij voor iedereen. De een is uitgebreid gaan winkelen en de andere is leegstaande panden gaan bezoeken. In een van deze panden werd zelfs een i.d-fix logo gevonden. Aan het eind van de middag verzamelde de hele groep zich weer bij een biergarten waar iedereen getrakteerd werd op een biertje.

De zondag stonden een street art en stencil tour en workshop op het programma. Hier kregen we de beginselen van het werken met spuitbussen en uitgesneden stencils aangeleerd. Aan het eind van de middag konden we ons nog mengen in het feestgedruis van het Maifest. ’s Avonds werden alle spullen weer gepakt en vertrok de bus terug naar Delft.

Hier nog wat feitjes over Exid Y:

Wist je dat:

Quotes:

En de leukste tekeningen zijn:

Voor meer foto’s: https://www.flickr.com/photos/svid/albums/72157667959629925