LENS is looking for a

Amsterdam 7 months

Apply directly

Wat ga je precies doen?

Als Technisch Sales Engineer ben je werkzaam op de snel groeiende afdeling Accountmanagement.

De Accountmanagers betrekken jou bij het hele verkoopproces van interesseren van klanten tot contracteren van LENS zonnestroomprojecten, bij zowel woningcoöperaties als bij grootdak-bezitters. Jij bent het technisch geweten van onze gedreven Accountmanagers, met een gevoel voor commercie.

Wij bieden onze klanten een haalbaarheidsonderzoek aan. Jij maakt hier de technische ontwerpen voor. Ter plaatste ga jij het dak schouwen en dit uitwerken in een technisch ontwerp, waarbij je rekening houdt met de veiligheid en de omzet van het project. Je werkt hierin samen met de technische collega’s van installateurs en aannemers. Wanneer het ontwerp af is presenteer je deze bij de woningcoöperaties. Voor aanvang van de werkzaamheden op locatie doe jij ook nog een Laatste Minuut Risico Analyse (LMRA).

In het begin krijg je intensieve begeleiding van ervaren collega’s. We hopen dat je met ons meegroeit en hierbij steeds zelfstandiger kan opereren.

Wat hebben we jou te bieden?

Wij zoeken iemand die?

Koffie?

Lijkt het jou leuk om bij ons te komen werken en denk je dat jij de persoon bent naar wie wij op zoek zijn? Bel onze People Officer Titia van der Zijden via 06 – 16 35 92 92 of stuur haar een e-mail via solliciteren@lens-energie.nl.

Apply directly