Public Cinema is looking for a

Stagair visual consultancy

Amsterdam-West Internship

Download this description Apply directly

Stagiair visual consultancy

Wie zoeken we?

We zoeken een student die gaat meedraaien in projecten op het snijvlak tussen design thinking, visualisatie, strategie en consultancy. Je doet onderzoek, adviseert opdrachtgevers, bent aanwezig bij visualisatiesessies en werkt schetsen uit tot eindproducten. We werken aan veel afwisselende en uitdagende projecten, en in overleg is veel mogelijk.

Jouw profiel

– Je hebt een zelfstandige werkhouding, bent flexibel, sociaal en hebt geen 9-tot-5 mentaliteit.
– Basiskennis van de Adobe programma’s Photoshop, Illustrator en/of InDesign is een pré.
– Je hebt kennis van design thinking en wil graag meer leren over het raakvlak tussen design thinking en visueel werken in de context van (semi-)publieke organisaties.
– Je hebt affiniteit met visualisatie (tekenen) als middel om complexe onderwerpen te verduidelijken.

Wat bieden we?

– Een fantastische stageplek in een superleuk team van 20 mensen.
– Een informele en ontspannen werkomgeving, met afwisselende projecten, veel verantwoordelijkheid en goede begeleiding.
– Een creatieve werkplek in een karakteristiek pand in Amsterdam-West.
– Elke dag een heerlijke lunch, en wekelijks een borrel.
– Een stagevergoeding van E 300 p/maand.

Interesse?

De volgende stageperiode is vanaf eind augustus / begin september (in overleg te bepalen) voor een periode van 20 weken fulltime. Stuur bij interesse graag zo spoedig mogelijk (uiterlijk vrijdag 11 juni) een e-mail naar Nicolien Schermer (nicolien@public-cinema.com) met je portfolio en een korte motivatie. Heb je een vraag? Bel dan naar Nicolien Schermer op 06-48770376.

Al 11 studenten Industrieel Ontwerpen liepen stage bij ons. Kom je ook stage lopen?

Download this description Apply directly