logo-mark

Monster Full time Job

Apply directly

Functieomschrijving

Als R&D Engineer bedenk, initieer en zorg je voor de uitwerking van technische ontwikkelingen in nieuwe en bestaande producten (en concepten) van KUBO. Je draagt hiermee bij aan de continue ontwikkeling en verbetering van KUBO, waarmee we onze positie als toonaangevende en innovatieve speler op de markt borgen.

Zelfstandig of in een projectgroep bedenk je nieuwe ideeën voor producten en concepten, zowel op vraag van de klant als op eigen initiatief. Je onderzoekt de haalbaarheid en maakt projectplannen met een budgetindicatie. Indien haalbaar, werk je het verder uit. Je gaat aan de slag met o.a. prototypes, 3D modellen en sterkteberekeningen. Je plannen en nieuwe ontwikkelingen presenteer je intern en extern. Ook zorg je voor juiste instructies, door het schrijven van gebruiksaanwijzingen en het instrueren van collega’s.

Ten slotte blijf je actief op de hoogte van markt- en concurrentieontwikkelingen.

Wie zoeken we?

Wat bieden we?

Bouw jij met ons mee?

Ben jij onze nieuwe R&D Engineer? Solliciteer dan nu met jouw CV en motivatiebrief via hrm@kubo.nl t.a.v. Anouk Valstar