SUPAIR is looking for a

junior Consultant Innovatiesubsidies

[Only available in Dutch]
Het bedrijf
Dit adviesbureau in Zuid-Holland met een geheel eigen stijl verzorgt uiteenlopende subsidietrajecten voor MKB-ondernemingen en grote multinationals.

Via SUPAIR is hier onlangs een subsidieadviseur met een IO achtergrond van start gegaan. Vanwege de sterke groei zijn ze op zoek naar nog twee collega’s om hun team te versterken.

De functie
Je zit aan tafel met R&D managers en technici om hun laatste technische oplossingen en innovaties te bespreken. In deze afwisselende en verantwoordelijke baan ontwikkel je jezelf verder, ondersteund door ervaren consultants. Daarnaast zijn er trainingen en opleidingen om het vak nog beter onder de knie te krijgen.

SUPAIR banen voor ingenieurs, helpt jou bij het vinden van de baan die bij je past. Wij zitten op de TU Delft campus en hebben ruim 20 jaar ervaring in het bemiddelen en adviseren van TU Delft ingenieurs. Voor industrieel ontwerpers hebben wij regelmatig uitdagende vacatures.

Interesse of wil je meer weten?
Bel/mail ons of schrijf je direct in. 015 278 65 27 | info@supair.tudelft.nl
Kijk op onze website www.tudelft.nl/supair voor al onze vacatures.

Zo werken wij
Stap 1. Schrijf je in via www.tudelft.nl/supair/inschrijven
Stap 2. Je krijgt een uitgebreid intakegesprek.
Stap 3. Wij gaan op zoek naar de baan die bij jou past en we begeleiden jou van begin tot eind.

Download this description Apply directly