logo-mark

Junior business designer

Amsterdam Full time Job

Apply directly

We zijn op zoek naar een junior business designer

We zijn op zoek naar veranderaars, catalysts met business en design capaciteiten die ons en onze klanten helpen groeien naar het onvoorstelbare en ondenkbare. Het zou tof zijn als jij onderdeel wilt uitmaken van ons team op het vervolg van onze reis.

Je hebt passie voor innovatie en design. Je bent altijd bereid om net dat stapje extra te zetten. Je denkt in kansen. Je wilt echt impact maken voor je klanten en collega’s. Je leert door te doen en verbetert door te reflecteren, om jezelf en BMI• te helpen groeien. Jouw vragen gaan nieuwsgierigheid voorbij: je stopt niet met vragen stellen tot compleet begrip.

Herken jij jezelf hierin? Top!

Let’s make it happen!

Je wilt echt het verschil maken voor je klanten – vooral als het gaat om strategie en innovatie. Je werkt graag met grote organisaties als Heineken, Microsoft en T-Mobile, je wilt hen altijd helpen om waarde toe te voegen voor hun klanten, nu en in de toekomst. Jij gelooft dat je magie kan creëren door kick ass business modellen te koppelen aan ongelofelijke technologieën en human-centered designs. Tegelijkertijd ben je altijd degene die je klanten (en vrienden) uitdaagt om hun aannames te valideren en deze ideeën uit te werken. Je gelooft vooral niet in enorme businessplannen en jargon gevulde rapporten. Je maakt het liever gewoon waar, door te doen!

Je houdt er gewoon van om samen met ons team en onze klanten waarde te creëren.

Maak je klaar voor…

Jij brengt het beste van jezelf

Neem een kijkje bij Jan-Maarten zijn profiel om te begrijpen wie we zoeken.

Wat biedt BMI• jou

Bij BMI ben jij de baas over jouw agenda. Wil je nog sporten voordat je richting de Creative Village komt? Vroeg beginnen zodat je ’s middags van de zon kunt genieten? Geen probleem. Richt jouw week zelf in en zorg daarmee dat jouw creative mind alles heeft om tot de beste designs te komen.

Ook ontvang je een laptop en telefoon, pensioenregeling, 25 vakantiedagen en een jaarlijkse trip met het hele team naar een toffe (internationale) locatie. Om het beste uit jezelf te blijven)halen, bieden we een constant ontwikkelingsprogramma aan waarmee je gericht aan jouw professionele en persoonlijke doelen werkt.

Over ons

BMI – Business Models Inc. –  is een internationaal strategie- en innovatiebureau. Sinds de start in 2010 zijn we een pionier op het gebied van business design. We hebben onze eigen bewezen en award-winning designmethode ontwikkeld, die we met succes hebben toegepast bij het innoveren met wereldwijde klanten zoals Toyota, IKEA, NEC, Microsoft, Cisco, Heineken, Audi en anderen. We zoeken samen met onze klanten “the edge of innovation” waarbij positieve impact op mens, planeet en business centraal staan.

Klinkt dit als jouw droombaan?

Maak een korte video pitch (max. 2 minuten) met jouw motivatie en stuur deze inclusief CV naar you@businessmodelsinc.com. We plannen de eerste interviews in op basis van de video’s. We kunnen niet wachten!

Wil je eerst meer weten? Bel ons op 020 5050600 en vraag naar Moniek.

Apply directly