logo-mark

Delft 40 uur p/w, geen einddatum Job

Apply directly

FEM-structural Engineer

BPO is op zoek naar een FEM Engineer voor ons team dat kunststof producten optimaliseert. Onze kandidaat (m/v) is een enthousiaste ingenieur Industrieel Ontwerpen met affiniteit voor productontwikkeling en structurele berekeningen. Je bent recent afgestudeerd of hebt 1 tot 2 jaar werkervaring.

Wat ga je doen

Als junior FEM engineer ondersteun je collega’s bij vraagstukken met betrekking tot het functionele gedrag van de producten en structuren om een optimaal technisch ontwerp te realiseren. Je doet dit binnen een breed scala van productgroepen, waaronder consumer, packaging, industrial, logistics en automotive. De focus ligt op het doorrekenen van een ontwerp, zowel met behulp van handmatige berekeningen als sterkte- en stijfheidanalyses.

Wie ben jij

Wat bieden we jou

Introductietraject

Als junior werknemer heb je met een TU diploma een uitstekende basis om deel te nemen aan ons FEM introductietraject. In de eerste paar weken volg je tutorials voor de programma’s waarmee we werken en krijg je begeleiding van onze ervaren FEM-engineers. Stap voor stap leer je hoe je de benodigde simulaties voor projecten moet opzetten en uitvoeren.

Interesse

Zie je jezelf werken bij een innovatieve onderneming? Mail je sollicitatie en CV naar info@bpo.nl. Kijk voor meer informatie over ons bedrijf op www.bpo.nl.

Apply directly