Capgemini is looking for a

Consultant Digital Customer Experience | Strategy & Innovation

Click op ‘Download beschrijving’ voor de hele vacatures

Consultant Digital Customer Experience
Startende consultants sluiten na hun onboarding in The Institute aan bij nieuwe of lopende projecten. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team waar je meteen een belangrijke bijdrage levert: je voert zelfstandig analyses uit, ondersteunt workshops en je bent een belangrijke pilaar in het projectmanagement. Je hebt een actieve rol in het bedenken en realiseren van innovatieve en concrete oplossingen. Daarnaast zoek je naar bestaande oplossingen en aansprekende voorbeelden binnen de Capgemini Groep wereldwijd en weet je die te mobiliseren. Behalve projectondersteuning verwachten we dat je actief bijdraagt aan onze kennisontwikkeling zodat we voorop blijven lopen op het gebied van digital customer experience.

Consultant Strategy & Innovation
Als Junior Management Consultant Strategy & Innovation analyseer je wat klanten het beste kunnen doen te midden van snelle veranderingen in hun markt: nieuwe business ontwikkelen en/of bestaande business optimaliseren. Je helpt om innovatieve en concrete oplossingen te bedenken en realiseren, met en voor onze klanten. Daarnaast zoek je naar bestaande oplossingen en aansprekende voorbeelden binnen de Capgemini Groep wereldwijd en weet je die te mobiliseren. Hierbij speelt het toepassen van nieuwe technologie├źn een belangrijke rol. Dynamisch. Agile. Digitaal.