Ufonds - TUDelft is op zoek naar

Student assistent voor Crowdfunding

Delft

Download beschrijving

[Klik voor de volledige vacature op ‘download beschrijving’]

TU Delft heeft sinds begin 2018 een crowdfunding platform (www.supporttudelft.nl) dat beheerd wordt door het Universiteitsfonds. Het Universiteitsfonds is op zoek naar een SA die het leuk vindt om het crowdfunding platform naar een hoger niveau te tillen.

Samen met een relatiemanager van het fonds geef je advies aan wetenschappers en studenten(teams) die een crowdfunding campagne willen starten. Je begeleidt de campagne, bijvoorbeeld door het redigeren van teksten, bedenken van beloningen en inrichten van de campagne op het platform en denkt actief mee hoe de campagne een succes wordt.
Tevens bedenk en initieer je acties en evenementen en geef je presentaties om studenten en wetenschappers op de campus te enthousiasmeren om hun eigen campagne te starten.
In deze functie zijn we op zoek naar iemand die: Communicatief sterk is, zowel mondeling als schriftelijk Vloeiend is in Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk Proactief is Creatief denkt Minimaal één jaar per direct beschikbaar is

Wij bieden: Een prima vergoeding via Flex Delft Flexibele werktijden; als je ingewerkt bent, kun je je eigen tijd indelen. Je kan dus ook ‘s avonds en in het weekend werken. En natuurlijk houden we er rekening mee dat er gestudeerd moet worden.
We zijn per direct op zoek naar een student assistent (bij voorkeur nog in je Bachelor fase of net gestart met je Master opleiding). Deze functie is voor gemiddeld 4 uur per week en komt vrij omdat onze huidige student assistent binnenkort gaat afstuderen.

Meer weten bel of stuur een WhatsApp naar Jacqueline Leemkuil 06-24928671 relatiemanager Universiteitsfonds. Of stuur je cv naar j.l.c.m.leemkuil@tudelft.nl

Download beschrijving