Study association i.d

Turn The Page

Tijdschriftnummer #61

Misleiding

Turn The Page 61 gaat over illusie en misleiding, maar ook over verrassingen en verbazing! We willen je graag stimuleren om de verschillende standpunten te lezen in deze editie. We hopen dat je zo een eigen mening kunt vormen over hoe veel van de waarheid ontwerpers moeten vertellen of achterhouden.

Tijdschriftnummer #60

Reis door de Tijd

Turn The Page 60 blikt terug op belangrijke gebeurtenissen in design en kijkt vooruit naar mijlpalen in de (nabije) toekomst.

Tijdschriftnummer #59

Op het Randje

In dit nummer van Turn The Page kun je lezen over producten die het net wel of net niet hebben gered.

Tijdschriftnummer #58

Design in verschillende culturen

Turn The Page 58, met als thema “Design in verschillende culturen”, bevat een interview met Marcel Wanders en een cover story over de homogene wereld waar we langzaam maar zeker naartoe bewegen.

Tijdschriftnummer #57

Een Digitale Toekomst

Duik in de digitale toekomst die voor ons ligt. Lees de cover story over kunstmatige intelligentie, een interview met Richard Hutten en een artikel over de manier waarop bedrijven werken sinds het ontstaan van de digitale revolutie.

Tijdschriftnummer #56

Kunst en Ontwerp

Is ontwerp deel van kunst of engineering? Moet je als Industrieel Ontwerper alles weten over vloeistofdynamica of moet je goed kunnen tekenen? In dit nummer van Turn The Page onderzoeken we wat het betekent om een Industrieel Ontwerper te zijn.

Tijdschriftnummer #55

Kickstarting

Lees hoe je iets kunt kickstarten: verhalen over de start van bekende ontwerpers, één van Fabrique’s medeoprichters en een 3D geprinte fiets.

Tijdschriftnummer #54

Design voor derde wereld landen

Lees hoe ontwerpers kunnen ontwerpen voor derde wereld landen. Een interview met Studio Daan Roosengaarde en een feature over de ingrediënten voor succes.