logo-mark

December Upside Down

ReportID | February 12, 2018

We zitten al weer diep in het nieuwe jaar en hebben ons met z’n allen door een tentamenweek gevochten gevolgd door een heerlijk weekje vakantie. Het kan echter nooit kwaad om nog even terug te blikken op het verleden. Vooral een verleden gevuld met  ontzettend leuke activiteiten georganiseerd door Studievereniging i.d! Daarom voor iedereen die 2017 alweer vergeten is of even terug wil naar de feestdagen is hier een overzicht van wat er allemaal bij Studievereniging i.d is gebeurd in december.

De maand begon al meteen goed met de beste knippen-, plakken-, lijmenfeestdag. Namelijk Sinterklaas! De eerste Kafee van de maand was gevuld met snoepgoed, dichtwerk en een bezoekje van de Goedheiligman zelf. Misschien zijn er een paar stoute io’ers in de zak naar spanje verdwenen, maar dat was het wel waard voor een goed feestje met de Sint en zijn Pieten.

Een week later op 13 december was er al weer een hoogtepunt bij Kafee, namelijk Amerikafeest! Het was niet alleen een goede woordgrap, maar ook het feest zelf was helemaal top. Gevuld met cowboys, cheerleaders en red cups was het feest really really great, it really was.

Het is bijna niet te geloven, maar een week later was het alweer raak, maar nu was Kafee opeens gevuld met chocomelk, glühwein en io’ers in de kerstsfeer.

De feeststemming zat er in de maand december dus goed in, maar naast de vele uitdagingen voor de lever was ook het brein aan de beurt. Bij de Final Footprint Challenge werd er nagedacht over een duurzame uitvaart en bij de Albert Heijn Case over de supermarkt van de toekomst.

Terwijl dit allemaal gaande was in Nederland, waren er ook nog wat geluksvogels met EXi.d in Berlijn. Bijna iedereen was erover eens dat het hoogtepunt het ‘keihard zuipen’ was en dat dit goed afgewisseld kon worden met het eten van currywurst.

Wat een top maand!