Study association i.d

De nieuwe i.d-Website

Nieuws | juni 20, 2017

Vandaag presenteren we met trots de nieuwe i.d-Website. We hebben de hele website ‘from scratch’ opnieuw gebouwd. Alles van paginastructuur tot kleine details zoals het perfect plaatsen van icoontjes heeft aandacht gekregen.

De belangrijkste features van de oude i.d-Website zijn al geïmplementeerd in de nieuwe website. Evenementen, nieuws en informatie over de studievereniging (onderwijs, over ons en contact bijvoorbeeld) zijn af. Als je op zoek bent naar de ALV stukken, het smoelenboek, of als je de hele Turn The Page wil lezen kun je die voorlopig nog terug vinden op de oude i.d-Website (na inloggen). Zoals je misschien hebt gezien is de hele website nu Engelstalig. We hebben nog een aantal grote verbeteringen in de pijplijn, zoals een taalkeuzemenu (NL/EN), waar we jullie over zullen laten weten zodra ze uitgerold zijn.

Ps. Stuur ons een e-mail als je feedback hebt (als je een bug hebt gevonden, laat ons dan weten welk apparaat en welke browser je gebruikt) of kom langs bij de i.d-Balie.

Update

Je kunt vanaf nu inloggen op de nieuwe i.d-Website! Dat betekent dat je nu na het aanmaken van een account je eigen gegevens kunt aanpassen in het ledenbestand, de hele Turn The Page kunt lezen en documenten (zoals beleidsstukken) kunt downloaden. Documenten staan op de evenement pagina waar ze bij horen (beleidsstukken staan bijvoorbeeld bij het bijhorende ALV evenement). Daar bovenop komt dat de nieuwe i.d-Website nu niet alleen meer in het Engels te lezen is, maar ook weer in het Nederlands!