Bekijk alle commissies

ID Education

Education

De dertien koppige commissie, ID Education, is de onderwijscommissie van ID met twee hoofdtaken. Ten eerste zorgt de commissie voor discussies door pro-actieve studenten in verschillende onderwijsstadia binnen de faculteit. Ze houden elkaar op de hoogte van de gang van zaken op het gebied van onderwijs en vormen één gezamenlijke mening naar de faculteit. De commissie zorgt er voor dat alle onderwerpen efficient en gepast worden behandeld. Ten tweede is ID Education een commissie zoals alle andere commissies van de studievereniging. ID Education organiseert activiteiten en onderneemt actie op eigen initiatief. ID Education bestaat uit vier onderwijsorganen binnen de faculteit, waaronder de FSR en de OKIO. De Facultaire Studenten Raad (FSR) bestaat uit zeven verkozen studenten, die alle Industrieel Ontwerpen studenten vertegenwoordigen in allerlei keuzes die door de faculteit worden gemaakt. De OKIO (Onderwijs Kommissie IO) bestaat uit vijf studentleden en vijf medewerkers . Zij geven advies aan de Onderwijs Directie (OD) betreffende de kwaliteit van het onderwijsprogramma.