Van lustrum tot lustrum – Jaartrui release

Ongecategoriseerd | oktober 28, 2018

We zijn al over de helft van het jaar, en het was dus ook hoog tijd voor een nieuwe jaartrui. Iedereen was natuurlijk heel benieuwd naar de trui, en omdat het ook nog lustrumjaar is, waren er hoge verwachtingen.  Deze week werd ID Kafee dus ook goed bezocht, er hing een gezellige en veelbelovende sfeer…. Lees verder

Lustrumgala

ReportID | april 27, 2018

Nadat de hipsters er al weken naar hadden uitgekeken, was het op 23 Maart dan zover: Het lustrum gala van ID. Het begon voor velen met een lange treinreis dwars door het land, waarin er ook rijkelijk gedineerd werd. Sommige ultrahipsters hadden zelfs een limo gehuurd om de entrance van de avond te maken. Bij… Lees verder

SkID

ReportID | maart 14, 2018

Afgelopen voorjaarsvakantie is er natuurlijk weer een skireis georganiseerd. De SkID commissie maakte eerder al bekend dat de bestemming van dit jaar het zonnige Les Orres was. Dit werd een groot succes met veel ski en snowboard Spaβ. Er werd na het skiën ook nog flink gefeest; zo zaten de après-ski barretjes ineens vol met… Lees verder

Van lustrum tot lustrum – Jaartrui release

ReportID | maart 4, 2018

Yearsweater 2017-2018

Nieuws | februari 26, 2018

Wil je nog wél een trui maar was je er te laat bij? Schrijf je in via de volgende link en wees de eerste met een jaartrui bij de tweede druk! Geef je hier op voor de tweede druk! (je inschrijven voor een trui kan tot vrijdag 2 maart)

December Upside Down

ReportID | februari 12, 2018

We zitten al weer diep in het nieuwe jaar en hebben ons met z’n allen door een tentamenweek gevochten gevolgd door een heerlijk weekje vakantie. Het kan echter nooit kwaad om nog even terug te blikken op het verleden. Vooral een verleden gevuld met  ontzettend leuke activiteiten georganiseerd door Studievereniging i.d! Daarom voor iedereen die… Lees verder

Projectplan 5.1: Studievereniging i.d herzien als een merk

Nieuws | december 18, 2017

Inhoudsopgave Inleiding Onderzoek Het huidige karakter van Studievereniging i.d Communicatiekanalen Gewicht van de bekendheid Inputavond Wat nu? 1. Inleiding Dit verslag werd geschreven door Eva, Laura en Fay – de verantwoordelijken voor projectplan 5.1 – om duidelijk te maken wat het huidige karakter is van Studievereniging i.d en wat het gewicht is van de bekendheid… Lees verder

Gratis rug massages!

Onderwijs | december 12, 2017

Je kan je nu inschrijven bij de i.d-Balie voor een gratis rug massage op woensdag 13 december. Dit zal je houding verbeteren tijdens het werken en helpt je spieren los komen. Er zijn nog 13 plaatsen vrij!

Kennismaking met Report-i.d 17/18

ReportID | december 5, 2017

Lieve i.d-Leden, wij zijn de Report-i.d commissie van 17/18 en zullen ons dit jaar bezighouden met het maken van het lustrumjaarboek, maar natuurlijk ook met het plaatsen van artikelen op deze blog. Tijdens presentatiemoment 2 hebben jullie al kennis met ons kunnen maken, wij hebben hier ons thema en onze visie gepresenteerd. In dit artikel… Lees verder

De nieuwe i.d-Website