logo-mark

Jaarboek uitreiking

ReportID | February 19, 2016

Op 10 februari was het eindelijk tijd om het jaarboek van 2014-2015 uit te reiken. Het thema was “Many a Moon” en geheel in thema waren de blacklights en witte kleding uit de kast gehaald. De commissie had hun gezichten beschilderd met blacklight paint en stonden op het podium te shinen. Voor de onthulling werd de commissie nog een keer voorgesteld in het praatje van voorzitster Maartje. Vervolgens werd de cover van het jaarboek onthuld. Deze viel goed op onder de blacklight. Omdat studiejaar 2014-2015 hét jaar was waar Bestuur 42 onze studievereniging draaiende hield, werden de eerste exemplaren uitgereikt aan leden van Bestuur 42. Daarna kon iedereen het jaarboek ophalen en laten tekenen, natuurlijk onder het genot van een biertje.