EJW

August 18th, 2020 – August 19th
Add to Google Calendar

Het Eerstejaarsweekend van Industrieel ontwerpen komt er weer aan, met als thema Poteto Potato! Dit weekend wordt speciaal voor alle aankomende eerstejaars georganiseerd door studievereniging ID en het belooft een onvergetelijk weekend te worden gevuld met leuke activiteiten waarin je je mede-eerstejaars, de studie en de studievereniging in een korte tijd leert kennen!

Je zult in een groepje terecht komen met andere eerstejaars en twee mentoren. Op 18 en 19 augustus word je op één van de dagen fysiek ingedeeld en op 20 augustus zal er nog een online dag plaatsvinden.

Meer informatie over het programma van EJW zal te vinden zijn op de website.

Verder zijn we nog op zoek naar scheidsrechters tijdens de activiteitenmiddag! Schrijf je hier in via de link Scheidsrechter.

Ook zal er een jam sessie zijn! Vind jij het leuk om muziek te maken en heb jij Kafee Open Air ook zo gemist? Kom dan jammen tijdens EJW! Schrijf je hier in via de link Jamsessie.

Have you been waiting for the moment that your soundwaves fill the IDE square ones more? Do you want to share your passion for music with ID’s freshmen? If so, apply to play on the jam session of Freshmen’s Weekend 2020.

On Tuesday the 18th and Wednesday the 19th of August 2020, from 19:30 to 21:00, ID Study Association x Freshmen’s Weekend hosts a jam session on the IDE square in which ID members can join their musical talents in front of 130 freshmen. Due to campus capacity, we can invite four ID enthusiastic members each day.

The session will be hosted in compliance with governmental social distancing and hygiene regulations. Prior to the 18th and 19th of August, we will inform you about all measures taken.
The Link to enroll Jamsessie