De eerste blog post

ReportID | January 18, 2016

Hallo i.d-Leden!

IMG_20160118_174144

Bij deze onze eerste officiële post als Report-i.d! Op deze blog gaan wij jullie op de hoogte houden van nieuwste ontwikkelingen omtrent Studievereniging i.d en IO. Niet alleen gaan wij jullie wekelijks vermaken met serieus leesvoer, maar ook kun je hier terecht voor een grap en een grol.

Voor de mensen die een gemis in hun leven hebben opgelopen door niet bij ons presentatiemoment aanwezig te zijn, zetten wij het hier nog speciaal voor jullie even op een rijtje.

Hopelijk is het onderhand duidelijk dat wij Report-i.d zijn. Als Report-i.d brengen wij het jaarboek uit, houden we deze i.d-Blog bij, verzorgen we jullie agenda en maken de i.d-Pagina’s in de Turn The Page. Ons doel is om door het jaar zichtbaarder voor jullie te zijn en ervoor te zorgen dat we jullie meer aan het woord laten.

Dit jaar staat in het teken van verbouwingen. Niet alleen verandert er veel binnen onze commissie, maar ook binnen de studievereniging. Heel i.d wordt verbouwd: de bar die verplaatst, de trap die verschijnt, het i.d-Bestuur verhuist naar boven en ook het jaarboek staat…

IN DE STEIGERS!

Reportidlogo juiste formaat